DANCE!

Nu har jag anmält mig till ter kurser på danceworld: HOUSE, STREET/HIPHOP och STREETLATIN! :D

Nu är det bara att hoppas på att jag får dansa där :/ läste nyss att dom vill att danslärare/ledare ska gå nå andra kurser eller vad det stod. Men jag ser mig inte att gå kurser med danslärare som undervisat i 10 år sov.
jag har ju trots allt bara dansat i ett år.

Känns lite wierd att dansa på en studio, och hålla kurser på en annan. Men jag vill verkligen dansa själv och ta någon annans koreografier. Det är ju inte så att jag tänker sno någon koreografi och så, bara få göra det jag älskar.

Kommentarer
Postat av: rebecca

nice vem ska hålla i housen ?

2010-01-01 @ 12:32:19
Postat av: Erica

jag vet faktiskt inte ännu :)

2010-01-01 @ 15:33:14
URL: http://bouncewithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0