det här med kroppen

Dansade Zumba, åt morötter och 'fettförbrännardipp', gick en svettig promenad. Och nu ska jag förtära Ben & Jerrys 'half baked'. Värt :b

Jag är sån där som egentligen inte är nöjd med min kropp, tycker mycket kan ändras på genom träning. Men, jag bryr mig inte. Jag känner inte att jag bryr mig tillräckligt för att bli nyttig på heltid och tänka på "Beach - 2010".

Jag tycker egentligen det låter dumt med "beach..". Varför inte hålla sig fin och fresh hela året isf? Värt att äta skit hela vintern för att sedan i slutet av vintern måsta träna och känna press inför sommaren :b folk har säkert andra åsikter om det där än jag.

Men ibland önskar jag att jag kunde bry mig lite mer, för att känna mig snygg när shortsen och bikinin kommer på. Jag dansar och styrketränar för att jag älskar det, inte för att jag känner att jag måste.

Trevlig lördagkväll gott folk! Nu ska jag vräka i mig glass och se på film i min ensamhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0