offentliga battles?

Sitter och funderar ifall jag ska söka till någon dansskola igen. Jag är så djävulskt sugen! Förstår inte hur jag någonsin ska klara av att sitta vid bänken och plugga igen.

Åsa är ju drömmen, men eftersom min lårmuskel är och kommer förbli intakt - så vet jag ju efter förra årets audition (break-delen) att jag inte skulle klara att breaka med lårjäveln. Så Åsa är bara att glömma.

MEN iaf, jag känner att jag har utvecklats mycket sen streetlinjen och jag skulle gärna vilja spinna vidare ännu mer!

Har kollat på Balettakademins streetlinje, och det skulle vara så jävla roligt att gå där. Men jag blir lite skrämd av orden "Offentliga battles kommer anordnas under flera tillfällen" och att det kostar 20.000 PER TERMIN. Jag har inte råd med sånt.

Åh jag hatar att det kosta pengar att uppfylla sin dröm.

Kommentarer
Postat av: Karolin

Du kan alltid hålla på med dans o vara danslärare även om du inte går fler utbildningar, det kommer inte försvinna även om du inte just går en sådan skola :) Hojta till om du e på v till NY ;), annars borde vi def mötas upp på Åland i framtiden!

Lycka till!

2010-04-24 @ 19:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0