första skoldagen

Igår mötte jag underbara Anni och Anna (två bruttor som jag träffade på audition) på centralen för en liten dejt. Köpte hem lite mat till Anni och myste lite granna.

IDAG var första skoldagen! 10.00 var det namnupprop. Vi satt i ring med Förberedande danslinjen och man skulle presentera sig och svara på frågan:  Om du var ett djur, vilken skulle du vara?
Jag svarade vandrande pinne.

Alltså JÄVLAR vad jag kommer trivas! Jag tror inte jag har förstått att det är ganska seriöst, men hoooohhh!
Imorgon börjar vi med jazz och avslutar med hiphop med Daniel. (youtuba Daniel Rörström så håller ni er lite uppdaterade om vilka lärare jag har)

Kommer uppdatering imorgon ;)



Kommentarer
Postat av: kusin J.

Va härligt att skolan börjat för dig nu, hoppas d når upp till dina föräväntningar och att det blir ett bra år! :)

2010-08-30 @ 19:57:44
URL: http://agequodagis.bloggplatsen.se
Postat av: Stephanie

Gud vilken fin bild på dig!! :)

2010-09-04 @ 10:45:14
URL: http://stephaniewesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0