det här med jullov

Nog är det himla skönt med jullov alltid. Men lite kryper det i benen och jag känner hur de muskler jag byggt under terminen sinar bort. 15h dans har vi på schemat i veckan, sen blir det väl några timmar till som går till kvällskurser. Så tror ni att jag känner mig som en klubbad säl? Ja.

Samtidigt måste jag väl vila lite inför nästa termin som kommer bli tuffare, både fysiskt och psykiskt. Jag är himla nervös. Nya lärare och nya hiphop stilar. House, break , popping osv. Mamamia.

Nåja, här är några av mupparna som kvällen kommer spenderas med. Klassfest med MK05.

Kommentarer
Postat av: R

Nya utmaningar = nya framgångar, du kommer grejja det galant tycker jag ;)

2010-12-29 @ 15:09:45
Postat av: Amanda

Hej! Kan du inte lägga ut en låtlista (ex. spotify) med låtar ni dansar till på klasserna på BA och sånt som du gillar? Skulle behöva lite nya tips :) Tack för en bra blogg!

2010-12-29 @ 16:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0