lucia, utan lucia men med dans istället

Genrepet: Gick väl.. sisådär. Vi tappade bort oss lite och jag tror nästan alla gjorde lite småfel. Men det är ju faktiskt meningen på ett genrep, right? ;)
Efter genrepet satt vi i sal 7 och chillade. Övade lite, gjorde oss snygga, improviserade och myste.

Föreställningen däremot gick fint! Inga större missöden iaf. Det enda jag känner såhär i efterhand är att jag kunde tagit i mer. Jag har lätt för att slappna av för mycket när jag känner mig bekväm. Men jag har ju tisdag, onsdag och torsdag kvar att fixa till det på!

Dock har jag inte känt en enda liten gnutta av Lucia idag. Jag har inte ens tänkt på att det är Lucia.
Men har varit en ganska stressig och pressad dag så får väl ta det nästa år.
Har inte hört en sång, inte sett ett ljus och inte skymten av en Lucia.
Bara en lussebulle från Hemköp för 7kr, och den gav inte så mycket feelis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

2010-12-14 @ 15:27:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0