jag älskar dig

Det var en nervös dag. En dag då jag skulle stå framför en jury på Balettakademien och dansa. Ta koreografi och improvisera. Vi bytte om i omklädningsrummet längst ner och tjejen brevid mig inleder en konversation.
Jag kunde aldrig ana, att den här tjejen skulle komma mig så himla nära. Vi var med varandra hela dagen. Gick och shoppade tillsammans och det kändes efter några timmar som att vi skulle känt varann flera veckor.

Vi addade varann på facebook och bytte nummer. Och till min stora lycka kom vi båda in på BA Street.

Hon är helt fantastisk. Från första ögonblicket tyckte jag om henne och nu är hon en stor del av mitt liv. Jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig efter det här året är slut.
Du är så himla rolig när du härmar folk, och jag älskar din dialekt. Du har så jätte fina ögon och du är så himla söt i ditt lockiga hår. Jag älskar hur du jämför allt som har med pengar att göra med mat. Eller hur du ler när du dansar disco i klassrummet.

Jag älskar när du sover över hos mig och vi lagar en mumsig middag och hemmalagat bröd. Somnar 20cm ifrån varann och vaknar likaså. Du förstår mig så bra och om jag har en dålig dag är du mitt lyckopiller.


Anna Wiktorsson - Jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Nicopicopö

Men ååååh va fint :') jag blev rörd! ni är ju för söta båda två! Du har verkligen prickat in anna perfekt. Disco-leendet och mat/penga-jämförelserna haha! love love love!

2010-12-22 @ 10:55:19
URL: http://whimsicle.blogg.se/
Postat av: Annsen

Älskade finaste Erica, du gör mig tårögd! Vilken text! Du ska veta att du gör mig så lycklig och du gör mig så oerhört lugn och trygg genom att bara finnas till. Du gör mig gott och jag älskar dig så mycket! Alldeles innerligt. Alldeles innerligt...

2010-12-24 @ 00:16:17
URL: http://annaskriverhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0