känslan, känslan!

Åh vad livet är fint just nu! Jag blir helt till mig i trasorna. Idag hade vi sista Jazz lektionen med Maria Kim. Och hon sa så fina ord till mig inför nästan hela klassen. Hon sa att jag gjort stora framsteg och att det verkligen syns osv. Ååh jag blev jätte glad. Det härliga är att jag verkligen känner själv hur jazzen gått framåt. Åh vilken fin dag!

Sen hade vi hiphop med Daniel, och det innebar bara en sak - nöta nöta nöta inför julshowen.

Vi har 4 olika koreografier som vi slagit ihop. Så vår del i showen är 8min lång. Vi dansar bla till Everybodys Drunk - Ludacris och Nsync - Gone. Sen gör vi lite roliga grejer där emellan. Det är både Daniel Rörström och Manne Schutt som har korrat.


Kommentarer
Postat av: mad

hahahaha läste "helt till mig i trosorna" :D

2010-12-07 @ 23:48:36
URL: http://www.mad.ax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0