Mitt experiment: ny dansfilm - i stop motion

Nästa gång blir det mer avancerat och längre :D

Kommentarer
Postat av: Hiko

Tjabba tjena hallå!



Upptäckte precis dina dansvideos och lät mig glädjas av hur natten nu kommer inledas. Jag tänker nämligen tillägna natten att titta på dina patetiska dansfilmer som helt hållet saknar känsla. Du framstår som väldigt pretentiös då du förgäves försöker förmedla en känsla av attityd, som du uppenbarligen saknar. Det tragiska är att du inte förstår det efter att ha sett alla amerikaniserade tonårsrullar som handlar om vita tjejer som tävlar mot mörkhyade tjejer i olika danser.



lägg av nu på en gång, för du är dålig, jag vill inte se dig dansa mer för bövelnen.

2010-12-17 @ 00:12:11
Postat av: the kick

WOW! är helt sjukt imponerad jöö! har sett den typ 5 gånger efter varandra och säger fortfarande som när vi kollade på filmen; WOW! jag vill lätt vara med på nästa. och jag måste testa att göra en egen ;) PUSS

2010-12-17 @ 00:12:11
URL: http://whimsicle.blogg.se/
Postat av: till Hiko från Erica

Först säger du att du "tänker spendera natten med att titta på mina patetiska dansfilmer", och sen avslutar du med att säga att "jag vill inte se dig dansa mer för bövelnen".



Du är så välkommen att skita i mina filmer om du inte gillar det :D

2010-12-17 @ 00:17:57
Postat av: Hiko

Bruden, att din blogg nu tvingas närvara i min hjärna gör det omöjligt för mig att inte provoceras av dina otrolgit dåliga danser. Din brist på fantasi tillför att du ser ut som en tolvårig flicka som försökt efterlikna gwen stefanis danser på ett ungdomsdisco i någon jävla bygdegård ingen bryr sig om.



Jag skulle fan skämmas om jag var du. Har du ingen självdistans labila människa? Dina rörelser är förutsägbara och man skulle kunna säga att du som dansare motsvarar den gamla programledaren i Amigo för några år sedan. Samma jävla kvalité för helvete

2010-12-17 @ 00:24:03
Postat av: till Hiko från Erica

Men jisses då :D jag har väl aldrig påstått att jag är bra? Jag lägger upp filmer för mina vänner och familj hemma, så du behöver inte känna dig provocerad.



Jag ser gärna ut som någon tolvårig flicka som försöker efterlikna gwens danser på ett ungdomsdisco! Det spelar faktiskt inte mig någon roll. Jag gör det för att jag tycker det är roligt och eftersom du inte verkar gilla det så tycker jag du kan klicka på krysset och leta upp en blogg du gillar. Länka gärna till någon av dina dansfilmer så jag kan lära lite av dig, för du verkar veta vad du pratar om :)

2010-12-17 @ 00:30:45
Postat av: Malin

det är bra erica stå på dig bara..

Hiko: Du borde bara ta å pysa iväg med din avundsjuka någon annanstans, jag antar att du någonstans är avundsjuk och inte kan dansa lika bra själv, för varför annars skulle du sitta här och spy galla över någon annans framsteg?? och varför läsa hennes blogg och kolla på filmerna?? patetiskt, sluta lägga energi på sånt, använd din tid bättre, lär dig dansa själv!!

Erica: Tycker helt ärligt att du bara blir bättre och bättre för varje gång jag ser ett klipp, visst man ser ibland att du är lite osäker men inte så konstigt när du inte dansat så länge, jag är med osäker när man lär sig nya stilar... men du är GRYM som kämpar på och dansar och gör det du tycker är kul, å att du verkligen satsar!! GO GIRL=) å bara strunta i alla avundsjuka idioter som inte kan stå för sin avundsjuka!!!

ha det bäst puss å kram/ Malin - Ålstad...

2010-12-17 @ 00:31:52
Postat av: Ida

Jag tycker du är grym Erica, och jag längtar tills de kommer fler filmer! :D You go girl!

2010-12-17 @ 09:12:09
URL: http://idaiscurious.blogspot.com
Postat av: Emelie

Väldigt nice film, du är lika grym som alltid bruden! ;D Kram

2010-12-17 @ 15:51:13
Postat av: Nico

2010-12-17 @ 20:28:22
URL: http://whimsicle.blogg.se/
Postat av: Nico

Till Hiko: ÄT SNÖ!

2010-12-17 @ 20:28:59
URL: http://whimsicle.blogg.se/
Postat av: Miriam

Ååh, va coolt :D Det ser ju jätte bra ut, du ha gått framåt massor, å ja gillar mössan din :D saknar dej <3



Hiko: Kan int du visa dina egna dansfilmer?? Då först är det dags att ge kritik. Man ska int ser ner på andra om man int kan komma me nå bättre själv! Tänk på det du.

2010-12-18 @ 10:38:06
URL: http://dancewithrythm.blogg.se/
Postat av: ida

åh erica! jag älskar stop motion! fan vilken tuff video! har du sett gorilli - alla gillar brudar? (http://www.youtube.com/watch?v=WKV7Crl-41g) det är bland det tuffaste jag har sett och jag skulle själv vilja göra ngn liknande video. har inte fått arslet ur vagnen bara..



Hiko har nog fått ligga för lite såhär i juletider.



Undrar vad det är världen och vissa människor som måste trycka ner andra. får det dem att känna sig bättre? jag tror inte på att alla elaka människor föds elaka, det måste vara något som hänt dem för att de ska bli bittra, inåtvända, hemska människor.



jag hejar på dig! jag är helt övertygad om att du kmr bli ngt stort, och då kan alla elakingar se sig i arslet för att de inte trodde på dig.



PUSS!!!!

2010-12-18 @ 10:44:29
Postat av: Johanna

Blir så glad när jag ser dina filmer!

Älskar dans, speciellt streetstilarna och dina filmer är riktigt bra. Förresten jobbade Anna på Kindahls förut? :D

2011-01-07 @ 16:39:59
URL: http://jojohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0