my new hair och mera dansjobb!

OR NOT! Mitt hår är en enda röra just nu. Men så går det då man slänger upp det mitt på huvudet då det är fuktigt.

Har varit och lämnat CV idag, sen kikat lite på stan och nu är jag hemma igen. En snäll man började prata med mig på bussen, och efter att jag sagt 1,5 mening sa han: "Du kommer inte härifrån va?" Man känner sig ständigt som en utbölling.

Ikväll blire lugnt då Tommy slutar sent. Men vi drack lite i tisdags, då alla var lediga, så det var väl veckans drops.

BTW, så fick jag ett samtal idag. Och nu ska jag hålla lektioner för högstadiet då dom har 'eget arbete' på schemat. Känns bra att folk hör av sig och vill ha mig som instruktör och jag behöver inte lyfta ett finger.

Trevlig helg homies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0