en fresh start - 13.07-2010

En drastisk förändring i mitt liv skedde för ett tag sen. Och precis nu släpper jag allt från två år tillbaka. Vad är det värt att släpa med sig hela tiden då det inte ger någonting annat än negativt.

Idag är en fresh start för mig. Klart. Jag vägrar lägga ner mer tid på personer som det visar sig att skiter i en. Som efter två år tillsammans glömmer en på 1 minut och som visar noll respekt. Som skriver massa onödiga saker offentligt bara för att visa mig att det är så jävla skönt utan mig. Men fortsätt med det, för du är borttagen. Och det jag inte vet lider jag inte av. Och tvärtom.

Erica Österberg, 21 år och singel. Klappat och klart.
Men livet är bra! Flytten till Stockholm i höst, nya människor, nya möjligheter och framförallt: Balettakademien. Jag ska ta vara på det lilla som finns kvar av sommaren på bästa sätt och umgås med alla som betyder.

Jag vet vad jag behöver.
Oh, who you gonna give it to
Oh, who you gonna lie to
Who you gonna cheat on
Who you gonna leave alone

Kommentarer
Postat av: ida

du har så rätt i vad du skriver varför ödsla energi på något som bara kommer tillbaka negativt. du är en stark vacker och framåt gående tjej, fortsätt med det så kommer du att komma långt! :)

2010-07-14 @ 10:04:33
URL: http://idapavift.blogspot.com
Postat av: Andrea

förstår precis vad du menar, har börjat lite på nytt jag med och lämnat alla idioter bakom mig. Du är stark och det är härligt att se!:)

2010-07-14 @ 11:29:39
URL: http://prettyobsession.blogg.se/
Postat av: Emelie

Förstår dig gumman, har varit med om sånt där skit jag också, det är bara att vända ryggen till och strunta i det! Fokusera på dig själv, var självisk, för det är Du som gäller nu! Du är bäst bruden, glöm inte det! <3 Puss & kram

2010-07-14 @ 22:49:27
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: iDa

rätt inställning. Jag hejar på dig :)

2010-07-15 @ 14:08:54
Postat av: Miriam

Fint gumman, jag håller med dej. Jag sku verkligen behöva ta lärdom av dej ;)

Synd att det sku bli sådär, men som sagt, nya möjligheter, nytt ställe och DANSEN!!

You're gonna be fine <3

2010-07-15 @ 15:09:47
URL: http://dancewithrythm.blogg.se/
Postat av: ida

skickar en stor blöt puss! och du.. jag tror killar bryr sig precis lika mkt och glömmer inte alls på en minut men de funkar ju inte som oss. ibland undrar man hur fan det är meningen att vi ska kunna leva ihop. hoppas jag ser dig ute i vimlet ngn helg!

2010-07-15 @ 22:54:45
URL: http://idasfoto.blogg.se/
Postat av: Annsi från Falun

You and me, singlar i Stockholm! Vi kommer ta dom med storm! hjärtekram.

2010-07-15 @ 23:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0