var lika nervös inför audition..

som jag är tills imorgon då jag får svaret på mailen. Alltså fy. Helt ärligt talat, så tror jag inte att jag kommer in. Jag skulle lätt kunna räkna upp 10 pers som var bättre än mig, och då kollade jag inte ens på alla. Jag ligger nog långt efter då många jag frågade hade dansat sen dom var typ.. 8år. Jag var ju så efterbliven att jag började 11år senare jag.

Men TÄNK OM det står att jag kommit in, alltså det är därför jag är så jävla nervös. Vad gör jag då? Det känns som jag är för dålig för att gå där, jag kommer flippa ut om jag kommer in. Kommer få prestationsångest och lyckorus på samma gång. 4000 euro fattigare men jävligt lycklig skulle jag bli.

Kommentarer
Postat av: ida

kommer du in kommer jag över till din sida av vägen och så ska vi skriiiiiika av lycka! :D och så vill jag ju se lite dance moves ;D

2010-07-05 @ 21:54:07
URL: http://idapavist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0