solo funderingar

Jag fick en kommentar på mitt solo tidigare idag på facebook, så då kollade jag lite på det.
Var himla länge sen jag såg det. Och jag vet inte alltså.. ibland gillar jag det, och ibland funderar jag på att ta bort det.

Idag kände jag att det nog var ganska okej för att vara det första och enda solo jag gjort. Men det är bra att se på gamla filmer, man ser att man utvecklats och hur stilen ändrats :)

Minns att jag dansat 13 danser innan det här, och efter mitt solo hade vi två klassdanser kvar. Min klasskoreografi var sist, kallad 'the final drop', haha.

Jag var så himla trött i benen i sista refrängen, vi hade kört hela slutshowen 2 kvällar före och var då inne på sista föreställningen. Gosh.

Ska försöka få över hela slutshowen till min datorn är jag kommer hem, så kanske ni får se lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0