Jag ber om ursäkt för att jag inte är så bra på dikter

Nu du Madelen Holmström fyller du år,
men av mig du ingen present får.
För jag sitter typ.. för långt bort,
så du får en kass dikt som är kort.
Men du är en av mina bästa vänner,
du har mest energi och liv av alla jag känner!
Jag har saknat dig mycket under året som gått,
men snart känns det som ett minne blott.
För då kommer sommaren och vi kan hänga,
stänga(arken), kränga(shots) och jag på dig ska klänga.
För ack jag behöver dig i mitt liv,
gör vad som helst, kan t.om vara ditt stativ. (passar väl ganska bra då du fotar, tänkte jag)

Men nu går det här bara utför,
ville bara säga att du mitt liv fullgör.

Många kramar och pussar från
din dansande vän och stora fån.


Kommentarer
Postat av: mad

men herregud älskade fina du vad jag blir rörd :') lav ju long, see ya soon!

2010-05-25 @ 00:11:47
URL: http://www.mad.ax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0