monday

Hade individuellt samtal med Daniel om vår insats på battlen. Jag vart jätte nöjd och så jäkla peppad efter samtalet! Jag trodde jag skulle bli sågad totalt, för jag är inte nöjd alls med min insats då jag såg på filmen.
Men han gav bra kritik. Han sa att det var lite torrt men att jag gjorde bra saker med armar och fötter.  Måste jobba på motståndet och bygga upp extra mycket styrka jämfört med andra då jag är så lång.

Jag måste jobba på sakerna han sa, verkligen. För han sa "du kommer bli grym, det vet jag" och det kändes så jävla bra.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad härligt att få höra det! :)

2010-10-12 @ 19:08:12
URL: http://prettyobsession.blogg.se/
Postat av: E

Det här är kanske en lite udda fråga, men är man nyfiken så är man. Jag har hört att "de bästa dansarna är korta", vilket verkar stämma även om de finns långa som är förj*vliga på att dansa. Du sa att du är längra än alla andra, hur lång är du? Du behöver inte svara om du tycker att det är en knäpp fråga^^ Jag funderade på om jag skulle skicka den eller inte..

Din blogg är fantastiskt bra och du är en awesome dansare, tack!

/E

2010-11-13 @ 23:10:51
URL: http://poche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0