anmäld till street star!

och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Håller på att av nervositet redan!
Jag tror inte jag förstår själv hur stor den battlen är. Man battlar inte själv utan man ska vara två. Så jag och klasskompisen Katja ska köra ihop och vi heter "Team Katja & Erica" haha.

Jag känner att jag kommer göra bort mig ganska hårt. Och göra samma steg hela tiden. Inte så konstigt när det är så sjuuukt mycket folk som kikar. Men ändå, tänk efteråt. Helvetes jäklar vad stolt jag kommer vara att jag vågade!


STREETSTAR.se



Kommentarer
Postat av: Ida

Nä men fan va frääänt! När kommer något sånt här att hända och var? skulle vara sjukt kul att få komma och kika och hejja på er!! Laga ett stort plakat med "GO Erre GO GO" eller hur va de ditt lågstadie nickname va?:p Du är tuff bruden!

2011-01-12 @ 13:15:12
URL: http://idaiscurious.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag tror inte du förstår hur bra du är!

2011-01-12 @ 16:58:55
Postat av: Emelie

Fan va spännande och häftigt bruden! =D

2011-01-12 @ 23:08:49
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: SHORTYS

fyfan vad roligt :D det kommer gå alldeles utmärkt för dig tror jag =) hoppas på att få se klipp sen!

2011-01-13 @ 11:31:02
URL: http://shortys.se
Postat av: fridaaeriiksson.blogg.se

Jag tror att när du väl börjar så kommer du få en sån jävla kick och bara glömma hur mycket folk det är och bara dansa för att du älskar det så himla mycket :D! hoppas det går bra :)

2011-01-14 @ 11:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0