fruktstund, planering & sponsring

Daniel skrattar oftast åt oss när vi sitter i en ring och äter mellan klasserna. "Fruktstund" som han kallar det.

Jag kanske har glömt att berätta det här. Men på Street Star (streetdance festivalen som jag ska vara med och battla med Katja) så kommer det även anordnas en "Danceschool challenge". Det innebär alltså att dansskolorna i Sverige battlar, med koreografier alltså.

Det kommer bli awesome! Dessutom har älskade Nicco fixat sponsring. vi kommer FÅ varsin JUMPSUIT, onepiece, sparkdräkt eller vad man kallar dom. Inte alltså bara låna varsin, utan få en. Jag kommer bo i min varje dag tror jag.



Kommentarer
Postat av: malte

åh jag älskar min onepiece, och ja jag kan lova dig att du kommer bo i den. lite varmt blir det nog dock när du dansar i den men vafan, det är det värt.. för fan så snygg man är!!

2011-01-20 @ 20:08:23
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0