tisdag

Modernt.
Jag är så glad över våra modernt lektioner. Det känns redan som jag blivit lite längre i bakre låren när vi gör alla dessa teknikövningar. Jag älskar läraren och det kommer nog hända mycket den här terminen.

Hiphop med Daniel.
Vi körde freestyle som uppvärmning. Daniel slog igång massa olika låtar och så skulle vi veta vilka/vilken artist det var. Sen körde vi cypher (ring) och det gjorde ju mig ännu mer nervös inför street star. Så fort man är ensam som freestylar och andra kikar så låser det sig.

Vi körde korre också, till Busta låten som jag postade för någon dag sen. Sen visade vi den i grupper på 3, och Daniel sa vad var och en behövde förbättra.

Sen övade vi såklart till School Challenge, imorgon ska vi visa korren och allt för Daniel. Det lär bli hiss.. eller diss. Nice eller bajs så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0