ba battle

Igår var det BA Street Battle på skolan. Det var riktigt lyckat och det var grymma dansare med. Man kunde battla i house, popping, locking och new style.
Vi var 24st som var med i new style, och jag kom bland dom 8a bästa! Hihihi jag är jätte glad över det.

När det var min tur att köra så bytte Dj Prime låt, till en låt som jag älskar!
Majors – Fiyaah / The Bass

Det var jäkla skönt att få en låt som man faktiskt kan utantill kan jag berätta för er :)

Egentligen skulle 8 gått vidare men det vart lite tight med tiden. Så dom var tvugna att banta ner det till 4st.
Men dom sa sen: "Om vi skulle haft tid skulle även de här 4 gått vidare.." och så sa dom Erica, hihihi nöjd!
Har glömt kamerasladden på Åland, så kanske lägger upp filmen till helgen. (Kanske som vanligt).

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej du!

Har hängt ett tag på din blogg och gillar den verkligen!



Dock har jag nu kanske en annorlunda fråga, jag skriver en egen blogg och kommer framöver skriva något som jag kallar "söndags profilen". Det är alltså en mindre intervju med en bloggare eller person som jag tycker verkar göra något intressant eller ha bra åsikter. Saknade att läsa något liknande själv, därför började jag fråga runt och har fått napp hos en del. Just nu har jag 4 söndagar klara från och med vecka 12.



Min fråga är, skulle du kunna i ett mail tänka dig att svara på ett par frågor?



Detta är alltså inget spam :)



Hoppas du haft en bra dag!

2011-03-20 @ 16:50:08
URL: http://hemmahosmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0