en helt okej tisdag

"Hejsan bloggeeen"..
Ehm. Jag mår fortfarande lite illa och har ont i magen lite nu som då. Men allt börjar kännas lite bättre.

Var i skolan idag. Modernt och house stod på schemat.

Moderna lektionen var som vanligt. (lagom tråkig, konstiga övningar, förvirring till max osv). Jag gillade förra terminens modernt lektioner jätte mycket. Då gjorde vi improvisations övningar och byggde egna kombinationer osv. Men nu, nu gör vi bara teknik. Alla övningar innehåller så sjukt mycket teknik, men jag förstår det inte. Alltså jag känner verkligen att jag gör fel. Men jag vet inte heller hur jag ska göra det rätt. Svårt det där.

Men sen hade vi house med Maggie! Hihi jag gillar det. Det är svettigt och kul. Men svårt!
Vi lärde oss lite grejer först, och sen gick vi ihop i par och freestylade/lekte med det vi hade lärt oss.

Det är svårt att freestyla house när man inte riktigt.. kan det :p
Men det ska snart kännas bättre! Roligt är det ivf.

(bild från Jouste Debout scandinavia (streetstar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0