måndag efter lovet

Jajja I´m back!
Idag hade vi modernt och hiphop i skolan.

På hiphopen hade vi Daniel och vi körde enbart freestyle-träning i 1,5h. Det var en riktig skit-freestyle-dag idag. Alla har vi såna ibland och det går säkert bättre imorgon (vi kommer ha freestyle-träning hela veckan).

Sen tog jag Daniels kvällskurs i hiphop, dock hade vi vikarie och gosh vilken man!
Han lyckades verkligen dra fram glädjen måste jag säga. Ibland glömmer man hur roligt det är när det alltid (enligt mig) är så svårt. Men Alvaro (vikarien) var en guldprick!


Här är låten vi körde korre till:




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Den korren har jag också gjort med Alvaro :)

2011-04-06 @ 12:09:17
URL: http://vivaladolcevita.blogg.sea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0