ny kärlek

Jag har lyckats sträcka mig. It sucks! Stå, sitta, gå - allt tar lika ont.
Idag hade vi Maria Kim som vikarie på jazzen. Dansade till den här låten (eller dom andra, jag kunde inte):

Rebekka Karijord – The Noble Art Of Letting Go

Sen hade vi house med Sanchez. Han är min nuvarande idol och kärlek! Han var med på battlet i lördags, i varje stil! (popping, locking, house, hiphop och breaking) Helt sjuuuukt!

Jag filmade massa steg och korren och allt så ska jag lära mig sen när jag kan röra mig!
Hoppas ni har en fin vecka!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är lite småkär i alla Rebekkas låtar. Stötte på dem första gången när vi var och såg Cirkus Cirkör med skolan :D

2011-03-16 @ 22:30:16
URL: http://tingeling0.blogspot.com
Postat av: Andrea

har precis lagt upp en film från min dansshow! Kör dancehall och afrikansk dans! Kom gärna med feedback om du vill, vill gärna höra kritik! :)

2011-03-17 @ 17:50:13
URL: http://prettyobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0