skitmåndag

Ber om ursäkt igen för dålig update och tråkiga inlägg. Har en lite dålig period i livet nu så det blir inte så mycket skriverier.

I måndags hade vi modernt första lektionen. Jag hade så ont i magen och mådde illa så jag satt på moderna. Jag ska berätta för er att ibland kan det suga så stort att gå till skolan när man är lite nere psykiskt. Himla konstigt då man ändå gör det man älskar i skolan.

Men att ta sig upp ur sängen och veta att man måste prestera och göra sitt yttersta på en lektion som man egentligen inte gillar. Det kan vara så sjukt tungt. Moderna lektionerna är absolut värst för mig.

Men sen hade vi rytmik med Damon Frost. Han är helt fantastisk och han får en att le vare sig man vill eller inte. Han är nog den bästa läraren vi haft hittills. Kärlek till honom.

Kommentarer
Postat av: Marie

Det mesta kan suga stort när man är nere psykiskt. finns liksom inte alltid en rimlig förklaring. Har också en svacka, rejäl. Därför jag inte hunnit lagt upp de jag redan intervjuat. TACK för mail adressen dock hehe



Skickar frågorna ikväll om jag hinner, så svarar du när du orkar och har lust. no worrys and hurrys. ;)

2011-03-30 @ 13:00:59
URL: http://hemmahosmarie.blogg.se/
Postat av: Jessica

gud jag förstår dig till hundra procent. jag älskar dans och jag skulle dö utan den men ibland är det så himla svårt. man önskar att man konstant orkade utvecklas, kämpa, prestera och utstråla glöd. men herre gud man är bara en vanlig människa. att då inte kunna klaga för någon då man ofta får det vanliga svaret "men det är ju du som har valt att dansa så mycket" kan knäcka en. sen löser det sig ju alltid och man kommer tillbaka till sitt riktiga jag, men man MÅSTE få vara svag som dansare också. folk verkar ju ibland tro att man är övermänsklig liksom.

oj haha nu rabblade jag på här. förstår dig verkligen i alla fall, och uppskattar din blogg så mycket! ta igen dig i din egen takt, det är okej att inte alltid prestera sitt superbästa :D kramar!

2011-03-30 @ 14:15:19
URL: http://ohsweetmother.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0