de små framstegen som blir total lycka.

Idag har varit en bra dag, något jag verkligen behöver just nu.

Morgonen började med jazz. Det gick hyffsat men kroppen kändes jätte trött av någon anledning.
Men man ska inte klaga, kan alltid vara värre!

Andra lektionen hade vi Damon, och vid det här laget vet man att man kommer bli på bra humör av hans lektioner. Vi hade boogaloo och popping. Det är svåårt. Men älska ändå!

När jag svettats klart lunkade jag ner till stan och hängde med mamma som var på besök från Åland över dagen. Vi åt lunch, shoppade och sen fikade vi i solen. Det var mysigt.

Kom nyss hem från gymmet. Och jag är tillfälligt så jävla lycklig! Jag märker sakta men säkert hur mycket vigare jag blivit. Innan jag började BA var jag jäkligt stel, så blir det när man spelat fotboll hela livet. Men nu älskar jag att strecha, ivf på gymmet i lugn och ro.

Vi pratade om spagat häromdagen i klassen. Jag har inte strechat spagat på länge, men testade idag på gymmet när jag var riktigt varm. Och gosh jag vart så uppspelt av resultatet, tror jag tänjde 5ggr på varje ben.

Lycka är att se sina framsteg.

Kommentarer
Postat av: Andrea

härligt att det går bra för dig! :)

2011-03-31 @ 22:33:59
URL: http://prettyobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0