Vikarie

Idag hade vi Akira som vikarie. Jag dog lite lätt när jag såg honom dansa, vilken man!
Vi hade improvisations-klass och det är inte ofta som lärarna kommer runt och improviserar med oss. Men det gjorde denne, hohoooo! Ni kanske känner igen honom från Floorfiller eller Talang (han kom på 3e plats tror jag han sa).



För övrigt så har typ halva klassen farit iväg till Juste Debout i Paris idag. Åååh avundsjuk.
Street Star som jag var med och battlade i, var "Juste Debout Scandinavia". Så nu är det the grand finale i Paris!

Nu ska jag äta något och sen iväg till Friskis och gymma!

Kommentarer
Postat av: viviwe

god , i love that man . Såg han på talang , gush som jag älskade han :$

2011-03-10 @ 18:34:26
URL: http://viviwe.blogg.se/
Postat av: ToveSteinwall

Han är ju grym! såg han när han var med i floor filler men jag tror han åkte ur ganska fort, men han är helt fantastisk! =)

2011-03-12 @ 13:02:33
URL: http://differens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0