audition!

Var på audition till Åsa igår, och gick vidare genom gallringen! Woho, nöjd tjej. Så nu kommer svaret inom någon vecka.
Dagen började med två danslektioner - hiphop och break. Rätta ordet är väl svettigt. Men kul var det!

Sen var det time for solo. Freestylade till dom här låtarna:




Det gick dock på skit. Vet inte vad jag gjorde riktigt. Haha alltså det var faktiskt lite pinsamt men what to do?

Sen var det lunch och då gallrade juryn (bestående av Martin Feretti, Robert Wägar, Oskar Pitré, Freeze Herranen och Linda Löfgren).
Vi var 23st på tisdagen och 10 gick vidare till intervju och fystest. Det var audition på måndagen, tisdagen och onsdagen. Så det var många sökande uppenbarligen.

Intervjun gick okej och fyspasset var det sjukaste ever! Sprang först 2,5km, sen gjorde vi idioten över en fotbollsplan typ tusen gånger i olika varianter. Med upphopp och armhävningar vid varje kon, med handen i gräset vid varje kon, situps eller armhävningar vid varje kon osvosv. Sen ännu fler övningar som kändes brutala. I en timme höll vi på.

Man var sådär lagom trött efter dansproven då man är lite nervös och spänd osv. Och så detta i slutet av dagen.

Jag kan ju tillägga att jag inte riktigt kan gå ordentligt idag. Jag kan inte heller andas utan att träningsverken i bröstmusklerna gör ont, inte ligga med huvdet på kudden utan att axelmusklerna gör ont, inte sitta utan att rumpmusklerna värker and so on. Var en väldigt tung skoldag måste jag säga.

Absolut den svåraste och tyngsta audition jag varit på. (dock har jag bara varit på 4st men ändå).
Det känns ändå fint! Det var en så himla rolig dag med himla skönt folk, love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0