right now

Just nu repar vi hela tiden i skolan. Jazz, hiphop, hype och house. Det är bara en och en halv vecka kvar tills detta underbara liv är över. Ish. Alltså jag har lite ångest över att inte få dansa som nu. Att måsta gå till ett jobb i sommar, 8h om dagen istället för att gå till skolan och få dansa på skoltid. Jååbbigt läge!

Jag längtar till sommaren då jag vet att det kommer bli den bästa sommaren någonsin eftersom jag har finaste killen i mitt liv. Samtidigt känns det lite jobbigt ändå att få sommarlov måste jag säga. Älskar min BA street family och är lite besatt av att dansa varje dag nu.

Nåja, what to do när allt roligt aldrig varar så länge man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0