musikal

Det är spännande nu må jag säga! Jag har fått ett uppdrag att göra 3 koreografier till en musikal för barn åk 5-6 typ.
Jag må säga att det är intressant och väldigt lärorikt.
Kan säga att jag nog aldrig korrat till någon låt med namn i stil med "Supernova Discostar", men jag gillar att göra något annorlunda :)

Längtar tills jag får lära ut dom och gå och kolla på musikalen för att se när det visas upp!
Känslan är kanon när folk uppträder med koreografier som man själv har gjort och har lärt ut.

Nu ska jag iväg på Shake It på träningsverket!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Va roligt! Härligt att det går så bar för dig gumman, du är grym! ;D Kramar

2011-10-07 @ 00:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0