bicepstendinit

Jag har en tendens att så fort jag får ett problem (i det här fallet pulsen) så hoppar nästa problem på mig så fort det första ger med sig lite. Jag har gått runt i över 1månad med smärta i biceps. Men då jag har kunnat jobba, träna och dansat utan problem så har jag skippat att kolla upp det. Man gör sig inte besväret det inte i onöan, visst?


Nå det ångrar jag ju nu, för två veckor sen fick jag så hooooolis ont vad jag än gjorde. Nu har jag varit sjukskriven i två veckor, och är sjukskriven en vecka till. Åtminstone. Inflammationer kan tydligen hålla i sig ruggigt länge och jävlas. Men det ska väl släppa snart hoppas jag :)


Var till Tracy på fysion idag och fick några övningar som jag kan jobba med. Gosh muskeln är stel!


Men nu har jag iaf något konkret att jobba med, hellre det än att jag går hemma och inte rör armen alls.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0