miss you homies

Åh vår första uppvisning från BA. Jag har nog inte visat vår slutshow, men ingen har fixat in den på datorn ännu. Gosh jag saknar er och jag saknar dansen. Här var vår julshow, jag antar att jag visat den förut.

Jag tycker jag är slapp och så i alla rörelser (fröken självkritisk) men det är ju för bena min tredje termin som jag tar lektioner så jag får skärpa mig och vara nöjd! Och jag har på mig min enorma lila tisha, det ser ut som ett nattlinne - and I love it!


Koreografi: Daniel Rörström och Manne Schûtt


Kommentarer
Postat av: picopö

Åååh :') inte alls så pjåkigt. Fan vad jag saknar oss nu. Tänker styra upp en riktig jävla reunion snart!

2012-02-29 @ 23:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0