öppet hus

Åh vilka fantastiska två timmar jag hann med på Träningsverkets Öppet Hus idag! Jag jobbade till 15, och sen skulle jag dra Move It kl 15.30. Så direkt iväg från jobbet och in till jobb nr 2. Och vad folk det var! Jag hade 28st på mitt pass och det var ett sjutusans roligt pass och jag är nöjd med min insats! :)

Har varit jätte nervös och förväntansfull hela dagen, men så fort man kommer upp på scenen och lägger på sig micken så släpper det - och tur är väl det!

Nu har jag nyss vaknat, for till Nikkes jobb (hotell Pommern) och karva i mig en halv pizza innan jag blev trött och smällde pannan i bordet. Nervositet, adrenalin, svett och dans tar på krafterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0